המשך:
כאשר אתה מצטרף ל-299 משווקים של אותו המוצר או השרות, בכל אחד מערוצי השיווק האינטרנטי (PPC, קידום אורגני, פרסום במדיה החברתית וכו') הצטרפותך לא מגדילה את הביקוש בשוק היעד! כל מכירה שתשיג נגזלת מהמשווקים הקיימים, וכל מכירה שלהם ושל מי שעוד יצטרפו נגזלת ממך.
מאחר וכל הגופים שציינת נמנעים מלערוך מבחני כניסה, נמנעים מלבחור את בעלי הכישורים האישיים ומסלולי ההכשרה הקודמים שיש בהם אימון של האישיות להבטחת נצחון על המתחרים (כמו למשל אתלטיקה, שחמט או תפקידי פיקוד), גובים שכר לימוד שדי בו רק לסדר גודל של 100-140 שעות לימוד (= 12.5-17.5 ימי עבודה, שוליה של סנדלר לומד הרבה יותר!), ומציגים למועמדים מיצג שווא כאילו מדובר במקצוע טכני שכל מה שדרוש בו כדי להצליח הוא כמות זעומה של ידע טכני, אינני מאמין שמשרד שיווק אינטרנטי מוביל ימצא תועלת בהעסקת הבוגרים הללו.
מאידך, מרבית המעסיקים שמחפשים עובד שיווק אינטרנטי Inhouse למוצרים או לשרותים שלהם, וגם מרבית משרדי השיווק שמספקים עבודה כזאת ללקוחות, סבורים גם הם בטעות שמדובר אך ורק בביצוע סדרת פעולות טכניות על פי צ'קליסט מוכן מראש. הם לא מבינים את מה שאני מתאר לך פה, ורק אחדים מבעלי משרדי השיווק המובילים מסכימים עם מה שכתבתי. יש לפיכך בהחלט סיכוי שתמצא עבודה בסיום הקורס, למשך שנה או שנתיים, עד שגם למעסיק שמצאת יפול סוף-סוף האסימון.