בוא נתחיל מזה: תוכן דפי האתר, לרבות הכותרת, הוא בבעלות בעל האתר. אבל תוכן דפי תוצאות החיפוש של גוגל, לרבות האופן שבו מוצגת כל תוצאת חיפוש, הוא בבעלות גוגל. עד לפני כשלוש שנים גוגל הציגו את תוצאות החיפוש על פי הנחיות בעל\מנהל האתר, למעט קיצוץ אורך הכותרת ותג התיאור כאשר זה נדרש.
אבל לפני כשלוש שנים, לאחר מחקר מקיף של כמה שנים אודות ההתנהגות וההעדפות של משתמשי גוגל, גוגל התחילו להחליף את התיאור והכותרת שחיבר מנהל האתר בתיאור וכותרת מתוצרת עצמית. שינוי זה הוא חלק מהמדיניות הכוללת של הנהלת חברת גוגל להתאים לא רק את סדר הצגת תוצאות החיפוש (הדירוג) לביטוי החיפוש הנתון, אלא גם את אופן הצגתה של כל תוצאת חיפוש, לביטוי החיפוש הספציפי שנשאל על ידי אותו משתמש גוגל ספציפי ששאל אותו, ואולי גם למאפיינים נוספים שידועים לגוגל אודות אותו משתמש (אינני מתכוון להסטוריית החיפושים, ראה:
http://www.askpavel.co.il/qa/16452), או למאפיינים הכלליים הנוספים הידועים לגוגל אודות ההתנהגות וההעדפות של האוכלוסיה ששואלת את אותו ביטוי חיפוש. המעורבות של גוגל התחילה בזמנו עם תג התיאור, המשיכה עם הכותרת ויש לצפות שהיא תימשך.
במצב זה אין יותר טעם לשאול איך אפשר לכפות על גוגל להציג את תוצאת החיפוש שלך באופן שמשרת את האינטרס של בעל האתר (למשל להציג גם סלוגן מסחרי), וצריך במקום זאת לשאול מה הוא מרחב הפעולה שגוגל עדיין מתיר לך, ואיך לנצל אותו במידת האפשר.
לשאלה האם גוגל שולף את שם האתר מתוך השם שסיפקת להם ב-google analytics לצורך הצגתו בכותרת, ניתן לדעתי לספק תשובה על ידי ביצוע שינוי מזערי לזמן קצוב.