הבאתי דוגמא מהעבר הרחוק שלנו כדי להמחיש באמצעותה את ההבדל העצום שבין שני שווקי היעד, שלא מאפשר יותר (בשנת 2015) ליישם ניסיון רב עם קידום מוצלח לשוק אחד בעבודה מוצלחת לשוק יעד שונה. אני רואה שהדוגמה לא הצליחה לעשות זאת (אולי כי לא הסברתי מדוע לעורך הדין זה קריטי להיות במקום הראשון לביטוי החיפוש של שם המחלה ולא לביטוי mesothelioma lawyer, ומדוע שוק היעד של האתר שלך מאופיין במרביתו דווקא על ידי אנשים במצוקה של זמן, שאין להם עניין וחשק לקרוא הרבה דפים של תוכן "רלוונטי").
אנסה בדרך אחרת: בוא נניח (!) שביצענו סדרה ארוכה מאד של ניסויים מבוקרים ולמדנו באמצעותם את "נוסחת הקסם" - אם ביטוי החיפוש (ביטוי המפתח) מופיע פעמיים בכותרת הדף (Title) ושלוש פעמים בתיאור הדף (Description) גוגל יחשב לדף ציון רלוונטיות כל כך גבוה שהוא יקפוץ ישר לצמרת תוצאות החיפוש, גם בביטויים תחרותיים במיוחד. אבל אם באחד מהם יש פחות מופעים של ביטוי החיפוש או יותר מופעים ממה שציינתי, ולכן הקומבינציה בין המופעים בכותרת ובתיאור איננה 2 לכותרת ו-3 לתיאור, אלא קומבינציה אחרת, הדף יידחק לאחוריים של סדר הצגת תוצאות החיפוש.
היה לי רושם שכאשר שאלת לעצתם של "בעלי הניסיון" שמשיבים פה לשאלות, אתה מתכוון לקבל "נוסחאות קסם" שכאלה. זה היה אולי אפשרי בימים הראשונים של מנועי החיפוש, ורק במנועים שקדמו לגוגל, אבל זה הפך לבלתי אפשרי מזה 13-14 שנים, ובטח שלא בשנת 2015 ובעתיד הנראה לעין. בכ-15,000 תשובות לשאלות ובאלפי תגובות לפוסטים ולחדשות רק ב-AskPavel, הסברתי הרבה מאד פעמים מדוע.
גם אני אשמח להמשיך בדיון, גם לתועלת כלל קוראי המדור, למרות שעדיין אינני מבין איך תמצית של הניסיון המצטבר שלנו תועיל לך ספציפית. ובהזדמנות זו אשאל אותך גם שאלה שמסקרנת אותי מזה זמן רב: מי או מה גרם לך להחליט להשקיע בבניה ובקידום של אתר שמוכר לידים למנעולנים ולמנקי שטיחים בארה"ב?