מזה שנים אחדות גוגל מרבה להחליף בדפי תוצאות החיפוש את תגי הכותרת והתיאור שחיבר מקדם האתרים בתגים שהמערכת האוטומטית של גוגל חיברה בעצמה כדי להתאימם לביטוי החיפוש הספציפי שנשאל. יש לזה ביטוי מוחשי בשאלות הרבות שנשאלות פה "מדוע גוגל מציג משהו אחר?".
נוסף על כך, לא די לעשות פעולה זו אחרת כדי "לקדם את האתר". גם אם "קידמת" את האתר ממקום 990 למקום 90 עדיין לא השגת כלום, כי מספר המבקרים מדפי תוצאות החיפוש של גוגל לביטוי החיפוש הזה ישאר 0. וגם אם הדף שלך יוצג על ידי גוגל במקום הראשון בתוצאות החיפוש לאותם ביטויים בשפות שאינן אנגלית, מי ששאלו אותם באותן שפות זרות יראו מיד, מהכותרת והתיאור, שמדובר באתר באנגלית.