עמית, אכן דוגמא קלאסית של אפשרות לעבודת קידום שבה יש סיכוי שבעל האתר לא יכריח את מקדם האתר להיכשל, משום שהוא רכש ממנו פחות מדי שעות עבודה, ומשום שהוא מסרב לשתף איתו פעולה בעבודת ניתוח הצלחות וכשלונות השיווק, מנקודת ראות שוק היעד, וכתיבת תוכן שידבר היטב ללב מבקרי האתר.
לי צרם הביטוי שהופיע שוב ושוב "סדנת שוקולד במרכז" - למה הכוונה ב"מרכז" - מרכז הארץ? כולם מבינים את זה? למה לא די בפעם אחת - כי מקדם האתרים מיישם ידע מיושן שהפך למזיק, ואז הוא זה שמחבל בהצלחת הקידום, כי הוא מכוון אותו לגוגל ולא לשוק היעד של האתר?
בתגובה קודמת ניסיתי לנחש מדוע נחוצה בכלל סדנה ולא די במתכון. אם הניחוש נכון, המסר החזק של האתר חייב להיות למה הסדנה דרושה, מה היא החוויה העילאית במהלך הסדנה, ומה היא החוויה העילאית של מי שמפתיעה את החברים או המשפחה בהגשת מבחר שוקולדים מעשה ידיה ולא באפיית עוגה על פי מתכון.
אבל אם אתר מתחרה אחד או יותר כבר הקדים אותה ברעיונות הללו, או ברעיונות הרבה יותר טובים שבעלת האתר ואחיה יעלו, או שיעתיקו את הרעיונות יותר מאוחר, כבר אין בידול. ולכן הבידול חייב להיות בדמות בעלת האתר, למשל: למה אותה אי-אפשר להעתיק . או רעיון אחר שיוצר בידול שלא ניתן להעתקה.