למה אתה קורא בשם "פוסטים"?
בהנחה שמדובר בכמות הדפים הפנימיים שיש בהם טקסט, איננו סבור שלמספר הדפים יש משקל כלשהו על קידום דף הבית, ואם היה לך אתר בעל דף אחד בלבד, שכל הטקסט המפוזר בדפים הפנימיים היה מרוכז בו, אפשר שהקידום היה משתפר. אם זכרוני לא מטעני, פורסם פעם משהו מפי דובר גוגל על כך.
לעומת זאת, אם בוחנים את השאלה מהזווית של חווית המבקר, אפשר שהם היו מעדיפים מאד את הפיצול וזה היה מקבל ביטוי גם בשיפור הקידום של כל דף פנימי לביטוי המפתח העיקרי שלו, יותר מאשר היה מקבל (במונחים של מיקום) אתר בעל דף יחיד לאותו ביטוי.
מכל מקום, אי-אפשר לענות תשובה אחת (נוסחא אחת) שהיא נכונה מראש לכל אתר ולכל שוק יעד.