אתה כותב:
"...מבחינת קידום אורגני עומד בכל התנאים לקידום הביטויים הרלוונטיים."
קידום האתרים מתפצל לשלושה תחומים על פי דורשי האופטימיזציה, וחייבים להצטיין בשלושתם:
1. מנועי החיפוש, וספציפית למנוע החיפוש שנבחר.
2. משתמשי מנועי החיפוש הספציפי שנבחר.
3. בעל האתר.
בתיאור שלך חסרה התייחסות לאתרי עורכי הדין המתחרים בך. האופטימיזציה לדרישות בעל האתר היא להשיג את מקום 1 לכל אחד מביטויי החיפוש ששוק היעד מרבה לשאול בגוגל. אופטימיזציה גרועה לדרישות בעל האתר זה להתקע רחוק מהצמרת. חשוב: רק תוצאת חיפוש אחת יכולה להתקדם עד מקום 1, ורק 50 יכולות להתקדם למקומות 1-50. אם תוצאת החיפוש (ולא האתר כולו) שאתה מקדם לביטוי החיפוש הנתון מוצגת במקום 55, הרי ש-54 תוצאות חיפוש השיגו ציון רלוונטיות שהוא גבוה משלך. משמעות הדבר היא גם שמי שמקדם אותן הם מתחרים הרבה יותר ראויים מאשר המתחרים שעליהם גברת בדרך למקום 55.
בנושא האופטימיזציה למשתמשי מנועי החיפוש, אני ממליץ לך בחום לקרוא את ההנחיה של הנהלת חברת גוגל לבעלי\מנהלי אתרים מה עליהם לדרוש ממקדמי האתרים לבצע כדי לקדם את האתרים בתוצאות החיפוש, ולהשוות את מה שכתוב בהנחיה עם מה עשית:
http://searchenginewatch.com/article/2276448/Google-Improve-Your-Sites-Rank-by-Building-High-Quality-Sites-Not-Links:
Previously, the article (
https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=en)
(:in Hebrew
https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw) had a line that read:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by increasing the number of high-quality sites that link to their pages.
We've bolded the key part, which was changed on May 27th, 2013 to say:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by creating high-quality sites that users will want to use and share.