◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.4k צפיות

מה יעיל בכל הנוגע לתחום ה- OFF PAGE?

על ידי 160 צפיות
נערך על ידי
ראשית - תודה שענית.

שאלה נוספת - האתר עצמו מאוד מושקע במאמרים איכותיים וקישורים פנימיים.
אם שיטת הקידום החיצונית הזו איננה יעילה, אז מה בעצם נשאר יעיל בכל הנוגע לתחום ה- OFF PAGE?

3 Answers

קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
זה יכול לעזור אם האתר שלך הינו בעל ערך מוסף או יחודיות אשר תורמת לגיוון התוצאות בדף הראשון של גוגל. מאמרים טובים יש גם למתחרים שלך ואפילו קצב כתיבה זהה, אתה חייב למצוא עניין נרחב יותר או תרומת ערך טובה יותר עבור הגולשים..

עבודה טובה בפייסבוק, סרטונים או כל פעולה אשר תפנה לקוחות/גולשים לאתר הינה פעולה טובה. בניית קישורים לצורך קידום אינה אפקטיבית יותר ואף נענשת על ידי גוגל, עדיף לבנות אתר שימושי וטוב יותר שהגולשים יהנו ויהיו מרוצים ממנו.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
כפי שכתב עמית, "מאמרים איכותיים" יש לכולם. לפני כשמונה או עשר שנים גוגל התחיל לפעול ליצור רבגוניות באופי תוצאות החיפוש שבצמרת (ראה גם: https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=iw&ref_topic=6002025 ). במה שונים (!) ה"מאמרים" שלך מאלה שבשאר תוצאות החיפוש, עד כדי כך שזה יגרום לגוגל להקפיץ את האתר שלך לצמרת?
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
נערך על ידי
לא נראה שמדובר בשיטת קידום חיצונית אלא סוג של אסטרטגיית תוכן (מאמרים איכותיים) ומה שנשמע כניווט.

לגבי "יעילות השיטות" יש לקחת בחשבון שכמעט כולם מבצעות עדיין מניפולציית PR ומטעות את מנועי החיפוש.
מה שהשתנה זה הזמן או מהירות התגובה של מנועי החיפוש בכל הקשור לזיהוי ספאם ומניפולציה.

כלומר הם עדיין "יעילות" אבל לזמן קצוב ויש להבין ולשקף זאת בתהליך.

לגבי מה נשאר, בהסתכלות מעט יותר מרחבית אני רואה שמה שנשאר יעיל זה אתרים שתכננו והתאימו אסטרטגיית קישורים נכנסים לאתר בשלב ההתחלתי ויצרו תכנים ותשתיות על בסיס קונספט שיתופי\חברתי

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
+2
שאלה נשאלה על ידי 20/05/15 על ידי oot 410 צפיות
1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
3 תשובות
קולות
+2
...