עקרון הפרסום בפייסבוק הוא שונה. גוגל מפלחים את משתמשי גוגל על פי ביטוי החיפוש ששאלו, בעוד שפייסבוק מפלח אותם על פי המידע הדמוגרפי שהם רשמו כאשר נרשמו לפייסבוק - גיל, מין, עיר מגורים, וכו'.
גם לגבי גוגל אני מתרשם שאתה מפריז מאד במידת השימוש שאתה יכול להפיק מהכלי. כך למשל מרבית החיפושים לביטויי חיפוש תחרותיים הם חיפושי סרק שמבצעים בעלי האתרים ומקדמי האתרים ושל אפליקציות אוטומטיות למציאת המקום בתוצאות החיפוש. בדיקה שביצענו בזמנו הראתה שיעור של 85% חיפושי סרק. נוסף על כך, מה מועיל לך לדעת שביטוי מסויים נשאל פעמים רבות מאד מדי חודש, אם חסר לך את תקציב הקידום הדרוש כדי לקדם את האתר שלך עבורו, על ידי גזילת המקומות העליונים מידי מי שמחזיקים בהם כבר, או שיחזיקו בהם בעתיד?