ירדן 77, בעל האתר לא צריך לתאר את סוג הסחורה למנוע החיפוש, כדי שמנוע החיפוש "יבין". אבל הוא צריך להכיר את ההתנהגות (ובמיוחד את ההתנהגות המילולית) ואת ההעדפות המאפיינות את שוק היעד הספציפי שאליו הוא מכוון את האתר, כדי ללמוד איך להתאים את העיצוב לטעם שוק היעד הספציפי, איך לכתוב תוכן בסגנון הדיבור שמייחד את שוק היעד הספציפי ואיזה ביטויי חיפוש מייחדים את שוק היעד הספציפי. את כל זה הוא יכול היה לדעת במידה רבה אם היתה לו חנות פיסית שפונה לאותו שוק יעד והיה גם מרבה לשוחח עם הקונים, מתוך כוונה ללמוד אותם, ולא רק יושב מאחורי הקופה. אם כי, ההתנהגות באינטרנט שונה מאד בדרך כלל מההתנהגות ברחוב מסחרי.
כל הדקויות הללו, שיכולות להכריע את הצלחת או כישלון המכירות, נעלמות כאשר גם מעצב האתר, גם כותב התוכן וגם מקדם האתרים עושים לעצמם עבודה קלה ומעתיקים את מה שמשותף לאתרים שבצמרת תוצאות החיפוש, ואז מגישים לפרחות אתר של חנות בכיכר המדינה או ברמת אביב ג'.