עמית, ממליץ לך להחליף את הביטוי "ציון דירוג", שעלולים לבלבל בינו לבין מיקום הדף בתוצאות החיפוש או לבין ציון ה-PR של הדף, במונח המדויק שלקוח מתורת המידענות "ציון הרלוונטיות המשוקלל של הדף לביטוי החיפוש הנתון" (ובקיצור "ציון הרלוונטיות"), גם אם הוא נשמע מסורבל, ובמידת הצורך להוסיף שמנוע החיפוש מציג את תוצאות החיפוש לביטוי חיפוש נתון על פי הסדר היורד של ציוני הרלוונטיות שלהן, שבגוגל אין גבול עליון לציון הרלוונטיות של הדף, ושהציון משוקלל מהציונים החלקיים שהושגו בכל אחד מהפרמטרים הידועים והסמויים.