היי
זה תלוי מה את מנסה להשיג על ידי שימוש ביצירת קישור יוצא?
באתר ראשי שלי יש פוסט מרכזי אשר אינו חלק מסל השירותים שלי אך הינו חלק בסיסי מהתחום שלי ולכן כתבי עליו. בשלב מאוחר יותר בניתי אתר מתמחה לאותה נישה והינו שייך לקבלן משנה שעובד איתי והוא מפעיל את אותו השירות.
באותו הפוסט באותיות מובלטות ובגודל כפול משאר הכיתוב, מופיעה ההפנייה לאתר השני בגדול ובצבע בולט. המטרה הראשית היא שגולשים אשר הגיעו לפוסט הזה, ימצאו ערך רב באותו הקישור ויפנו לאתר השני.
אם הקישור שלך הינו בעל מטרה להפנות גולשים ותורם להם, הוא יהיה בעל ערך ויעזור לשני האתרים. אם הוא סתם מוצב באיזה פוסט זניח ורוב הסיכויים שהוא לא יפנה גולשים וסתם נמצא שם על מנת לקשר את האתרים ביחד, זה מהלך חסר ערך ואף יכול להיות פוגעני.
רצוי להדגיש:
1) אני ממליץ לך לבדוק מידי חודש אם הייתה תנועה בין האתרים.
2) אם מדובר בפוסט חלש אולי עדיף לוותר על הוצאת קישור ממנו.
3) אין צורך להוציא יותר מקישור אחד, העיקר שיהיה בולט ומזמין גולשים.