הערה, לתועלת כלל קוראי מדור השאלות והתשובות:
מנהל השיווק האינטרנטי של האתר, שהוא לעתים קרובות בעל האתר עצמו, או עובד באחת מרמות הניהול היותר בכירות של הארגון שהוא בעל האתר, לא צריך להתעניין במספר הכניסות המדויק ליום.
תפקידו ועיסוקו של מנהל השיווק באינטרנט הוא לשפר (!) את מספר הכניסות משוק היעד ולשפר את יחס ההמרה בתוך האתר. אם הוא השיג גידול של, נניח, 30% בין שתי נקודות זמן, זה כבר לא חשוב אם מספר הכניסות ליום בכל אחת משתי נקודות הזמן היה מדויק, או סטה מעלה או מטה על פי אותו כלי איסוף נתונים או אותה שיטת חישוב, שכלולה בה שגיאה של נניח 19%.
השאלה שצריכה להעסיק את מנהל השיווק באינטרנט היא האם אותו גידול של 30% נוצר בשל גידול כללי בשוק היעד, או על רקע גידול כללי של 60% בשוק היעד, ואז הוא הפסיד מחצית מפוטנציאל הגידול הטבעי למתחרים, או ששוק היעד לא גדל ואז הצליח להשיג גידול מרשים על חשבון (!) המתחרים, ובעיקר - מה לעשות מעכשיו והלאה.