"כח" הוא מונח מתחום הפיסיקה ואין לו כל משמעות בקידום אתרים, למרות שמרבים להשתמש בו. מערכת הדירוג של גוגל מודדת ומחשבת "ציון רלוונטיות משוקלל" עבור כל אחד מביטויי החיפוש שהדף רלוונטי עבורם, ומסדרת את תוצאות החיפוש לכל ביטוי על פי הסדר היורד של ציוני הרלוונטיות שלהן.
אם את מאחדת את שני האתרים תחת אחד הדומיינים, אין טעם להשאיר את השני באינדקס של גוגל, כי אם התוכן שלו דומה מדי לתוכן האתר המאוחד, הוא לא ישיג ציוני רלוונטיות מספיק גבוהים לביטויי חיפוש תחרותיים, ייענש כפי הנראה מתישהו, מה שעלול לגרום גם לענישת האתר המאוחד.
ההנחיה של הנהלת חברת גוגל מה עלייך לבצע כדי לקדם את האתר המאוחד (על חשבון תוצאות החיפוש המתחרות) מוצגת מזה שנתיים ב-
https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw . הנחיה זו סותרת עכשיו את כל מה שמרבית מקדמי האתרים עדיין סבורים שיש לבצע כדי לתחמן את מערכת דירוג תוצאות החיפוש של גוגל.