אם ב"תוצאות" אתה מתכוון להשגת מיקום בעשרת תוצאות החיפוש העליונות לביטויי החיפוש ששוק היעד שלך מרבה לשאול, אז יתכן ויהיה די בכמה ימים וגם יתכן שלעולם לא תשיג את מבוקשך. אתה לא משחק על לוח ריק - המקום הראשון והמקום העשירי הרי "שייכים" כבר למישהו, ואתה צריך "לגזול" אותו מהם על ידי השגת ציוני רלוונטיות לאותם ביטויי חיפוש, שהם גבוהים מהציונים שיהיו להם ביום שבו תצליח לעבור אותם.
הקושי היחסי להשיג החל מנקודת זמן מסויימת מקום בצמרת לביטוי חיפוש אחד בהשוואה לביטוי חיפוש אחר מוגדר כרמת התחרותיות היחסית של ביטוי החיפוש, והיא נקבעת על ידי שיטת הדירוג (שיכולה להיות שונה בכל ביטוי) ועל ידי איכות וכמות עבודת הקידום שהושקעה (וגם תושקע על ידי המתחרים בזמן שבו אתה מתאמץ לעבור אותם).