התשובה די מורכבת. מזה כמה שנים המערכת האוטומטית של גוגל מרבה לשנות את הכותרת (Title) ואת תג התיאור (Description) שאת מחברת, ושמוצגים בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, על פי כל מיני קריטריונים שחלקם לא ידועים. מה שכן ידוע הוא שהמערכת מנסה להתאים את הכותרת ואת התיאור לביטוי החיפוש הספציפי שנשאל על ידי אותו משתמש גוגל ספציפי ששאל אותו. כך למשל, אם ביטוי החיפוש מורכב ממספר מילים שחלקם או כולם לא מופיעים בכותרת ובתיאור, אבל כן מופיעים בטקסט הדף, היא תשלוף אותם מטקסט הדף ותציג אותם בתוספת כמה מילים שלפני המילה הכלולה בביטוי החיפוש וכמה מילים שלאחריו.
תארי לעצמך שיש בדף משפט שמסתיים ב"...אבל מאווררים אנחנו לא מספקים יותר", והמשפט הבא לאחריו מתחיל בביטוי החיפוש שנשאל באותו רגע, נניח "מזגנים ניידים בתל-אביב". גוגל יציג את תוצאת החיפוש עם כותרת או תיאור "...אנחנו לא מספקים יותר מזגנים ניידים בתל-אביב...", למרות שזה בטח לא מה שהתכוונת שמשתמשי גוגל יקראו.
עבודת חיבור כותרת, תג תיאור ובעיקר טקסט הדף הפכה מאז להרבה יותר מורכבת, ומחייבת מעכשיו יצירתית שלא היתה נדרשת מ"כותבי תוכן של 300 מילים ב-30 ש"ח".