התרשמתי שמעניין אותך יצירת קשר/פרטים/פניה ע"י הגולשים לצורך הזמנת שירות מסויים או רכישת מוצר מסויים ולא לצרכי "דיאלוג גרידא" כמו בלוג או פורום (כי אם כן - התשובה תהיה קצת שונה). אם התרשמתי נכון - אפרט בקצרה את מתודולוגיית הקידום-שיווק שאני דוגל בה.
ראשית הייתי בודק מה מצב הקידום שלי בגוגל. 500 מבקרים בחודש זה ממש מעט. זה בערך 12-15 איש ביום. הייתי בודק באילו ביטויים אני מופיע בעמוד הראשון בגוגל (אם בכלל). הייתי חושב מה מעניין את הגולשים שהייתי רוצה שיצרו קשר - מה הם מחפשים כשהם פונים אליי ? ובהתאם הייית בודק את הביטויים בגוגל, אם אני בכלל "על המפה" ?
שנית, הייתי בוחן את מצב השיווק של האתר שלי במובן יחס ההמרה. האם האתר שלי ברור לגולש מיד עם כניסתו לאתר ? הוא מבין מה האתר מציע לו ובמה פניה אליי יכולה לעזור לו לקדם את מה שמעניין אותו ? או שאולי אני מציף אותו במידע שלא מעניין אותו ? הייתי בודק את מבנה הדפים באתר - האם קל למצוא את הקטגוריות/הסוגים השונים של מה שאני מציע ? האם טופס יצירת הקשר בולט ומזמין וחיובי ? האם ברור לגולש מיד עם כניסתו לאתר שאני מציע לו ליצור איתי קשר ? הייתי בודק אם אני מציע פתרון מלא למה שהלקוח מחפש או שאולי רק לנישה מאוד ספציפית שמתאימה רק לחלק קטן מהאנשים ?
לסיכום, ומדובר בנושא רחב היקף, זה היה כמובן רק קצה המזלג, הייתי מנסה "לחשוב גולש" - האם מגיעים אליי מגוגל בביטויים שהוא מחפש והאם כשהוא באתר הוא מוצא בקלות את מה שחיפש ואני "גורם" לו ליצור איתי קשר כי הוא סומך עליי שאני אוכל לעזור לו במה שעניין אותו.
אם תרשום מידע נוסף על מה אתה מציע לגולשים, מה מידת התחרות בתחום העסקי שאתה פועל בו, מה ותק האתר ומה סוגו (בלוג/אתר תדמיתי/אתר מכירות/אינדקס), אפשר אולי יהיה לתת תשובה יותר ממוקדת