◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
954 צפיות

מה הכוונה למושג Benchmarks ?

על ידי 410 צפיות
וכיצד הוא בא לידי ביטוי בתחום קידום אתרים?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
באיזה הקשר קראת את זה?

האם לא מצאת הסבר בתוצאות החיפוש שב-
https://www.google.co.il/#q=benchmark+seo ?

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
נערך על ידי
הגדרה טכנית יבשה תמצא פה (ללא קשר לקידום אתרים)
https://en.wikipedia.org/wiki/Benchmarking
מדובר בסוג של השוואה מול מתחרים.

מבחינת יישום ראיתי שכלים שמשמשים מקדמי אתרים המתייחסים לנושא הזה הם:
*גוגל אנליטיקס  https://support.google.com/analytics/topic/6086651?hl=en
*ZEFO שמאפשר להזין מתחרים וקבוצת ביטויים מבוקשת ולקבל פלט כאינדיקטור עבור ביצועי האתר בקבוצה הביטויים מול המתחרים
לא מצאתי דף נקודתי וברור אבל יש קבוצת דפים שנכתבו שמרחיבים נהדר על הנושא, אותם תמצא פה
http://help.zefo.co.il/?s=%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%A8&submit=Search&lang=he
*כלים נוספים שמתיימרים לבצע מחקר ושיערוך תנועה\קישורים\מדדים נוספים ולאחר מכן מציגים השוואה מול מתחרים כמו סמילר וב, מג'סטיק, אלקסה, SEMRUSH וכו

אולי יש פתרונות נוספים פופולריים שאני לא ציינתי (תרגישו חופשי להוסיף)

חשוב לי להדגיש שאני לא ממש בעד בזבוז זמן במדידות מהסוג ולא ממש מאמין בהם
שלא לדבר שבכל אחד מהם יש תנאים ומשתנים שאינני יכול להתייחס אליהם ברצינות, כמו הגדרת מתחרים או קבוצות ביטויים שלא משקפים דבר בכל הקשור לביצועים או כמות ההמרות שהאתר מספק לך
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אני מצטרף לדעתו של מנשה אברמוב שאין כל תועלת מעשית מהשימוש בכלים שמנתחים למשל את תוצאות החיפוש המתחרות. כלי כזה אמור להסביר (!) למשתמשים בו מדוע בתוצאות החיפוש לביטוי [קידום אתרים] adactive הוא במקום הראשון ו-askpavel במקום השלישי, ולא להפך. אבל בניגוד לפרקטיקה המתוארת באותו מאמר מוויקיפדיה, בתחום קידום האתרים, בעלת מנוע החיפוש גוגל מסתירה ממקדמי האתרים (וממפתחי הכלים שאמורים לסייע להם בעבודתם) את כמעט כל המידע הדרוש כדי להשוות את ביצועי האתר שלך עם ביצועי האתרים שבצמרת תוצאות החיפוש.

כל הכלים מודדים אמנם כל מיני פרמטרים של תוצאות החיפוש, אבל לא די בהצגת הסבר המציג יתרון בפרמטרים שנמדדו - ההסבר חייב להוכיח, בעזרת נימוקים מצויינים, שמערכת דירוג תוצאות החיפוש של גוגל אכן מתחשבת באותם פרמטרים, ואם כן באותם יחסים מספריים כמו הכלי שמקדם האתרים משתמש בו. כך למשל, הכלים הללו מודדים את מספר הקישורים ואת תכונות הדפים המקשרים, אבל הנהלת חברת גוגל מנחה את הציבור, מאז חודש מאי 2013, שהקישורים הנכנסים כבר לא (!) תורמים לקידום האתר:

http://searchenginewatch.com/article/2276448/Google-Improve-Your-Sites-Rank-by-Building-High-Quality-Sites-Not-Links:
Previously, the article (https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=en)
(:in Hebrew https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw) had a line that read:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by increasing the number of high-quality sites that link to their pages.
We’'ve bolded the key part, which was changed on May 27th, 2013 to say:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by creating high-quality sites that users will want to use and share.

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,127 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 30/07/18 על ידי ninecomp <סגן> 4.1k צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 19/07/18 על ידי adiguy 120 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 18/09/16 על ידי taub5 120 צפיות
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 25/06/16 על ידי creativel <סגן> 2.6k צפיות
2 תשובות
קולות
+1
...