חשוב להבין:
א. לביטוי החיפוש [חנות טיסנים] (עם וללא מרכאות כפולות) אין באינדקס של גוגל אפילו תוצאת חיפוש אחת שיש לה ציון רלוונטיות גבוה משל הדף שלך, ולכן הוא מוצג בהכרח במקום הראשון.
ב. לביטוי החיפוש [טיסנים] יש כרגע באינדקס של גוגל 15 תוצאות חיפוש שיש להן ציוני רלוונטיות גבוהים משל הדף שלך, ולכן גוגל נאלץ להציג אותך במקום 16.
ג. ציון האיכות ב-Adwords ניתן למסע הפרסום על סמך ביצועי העבר, ואין לו קשר לציון הרלוונטיות של הדף לביטוי החיפוש הנתון [טיסנים]. קרא את מה שכתבתי ב-
http://www.askpavel.co.il/qa/18615 .
ד. בדף
https://support.google.com/adwords/answer/2404197 כתוב בין השאר:
"(כתוב) תוכן רלוונטי, שימושי ומקורי (!).
ודא שדף הנחיתה רלוונטי באופן ישיר לטקסט של המודעה ולמילת המפתח שלך.
ספק מידע שימושי בדף הנחיתה, בנוגע לדברים שאתה מפרסם.
נסה להציע תכונות שימושיות או תוכן שימושי שיהיו ייחודיים (!) לאתר שלך."
מסקנה:
מה שאתה עושה לא נכון הוא שאתה מתייחס לאוכלוסייה ששאלה בגוגל [חנות טיסנים] ולאוכלוסייה ששאלה בגוגל [טיסנים] כאל אוכלוסייה אחת, בעלת כוונות, התנהגות והעדפות זהות.
כנראה שבניגוד להערכה שלך ("מילה רלוונטית מאד") משתמשי גוגל לא שואלים ולא מבקרים בתוצאות החיפוש לביטוי [טיסנים] מתוך ציפיה להגיע לעוד (!) אתר שהוא חנות טיסנים, שאיננו שונה מכל שאר תוצאות החיפוש של חנויות הטיסנים, מתאכזבים מהביקור ומאותתים על כך לגוגל. ההפך הוא הנכון לאוכלוסיית מבקרי גוגל השונה (!) ששואלים [חנות טיסנים]. מתחייב מזה שגם את מסע ה-Adwords תוכל אולי לשפר על ידי שימוש בדף נחיתה נוסף שמותאם למי ששאלו [טיסנים] בלבד - אם תבין מה הם רוצים ואם יש לך מה להציע להם.