שאלה מצויינת!
בהנחה שאתה בעל האתר ובחרת למנות את עצמך למנהל השיווק באינטרנט של העסק, אז פעל על פי הסדר:
1. תכנון קידום האתר על פי ההנחיה העדכנית (!) של הנהלת חברת גוגל לבעלי\מנהלי אתרים מה עליהם לבצע כדי שהאתר שלהם יקודם במנוע החיפוש (על חשבון תוצאות החיפוש של המתחרים הראויים):
https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw .
2א. אם אתה מגלה שההנחיה לא ניתנת לביצוע, כי אתה לא מבין אותה לחלוטין, תשקיע זמן בלימוד מה השתנה עם הזמן ומה נשאר יציב במדיניות הנהלת חברת גוגל.
2ב. אם אתה מגלה שההנחיה לא ניתנת לביצוע, כי אינך מוצא מומחה שיש לו את הכישורים האישיים הנחוצים, ושעבר בהצלחה את מסלול ההכשרה הנדרש, תשקיע זמן בלימוד איך לאתר מומחה מתאים.
3א. אם אתה מתקשה, או נכשל, לבצע את 2א ואת 2ב, שכח מקידום אורגני ומ-PPC וחפש ערוצי שיווק חלופיים.
3ב. אם הצלחת לבצע את 2א ואת 2ב, הפתרון שיבוצע ויצליח בקרב שוק היעד הספציפי של האתר, יקבע בעצמו את הקונצפט השיווקי המתאים, את עיצוב האתר, ואת תוכן הטקסט אם דרוש.