לא. להערכתי הנהלת גוגל לא מעוניינת לספק לשירותי Remarketing מתחרים פירוט של מה שאלו מבקרי האתר בגוגל לפני שנכנסו לאתר, ובאופן זה יש לה יתרון מכריע על המתחרים.
כך למשל, אני נחשף למודעות Remarketing שזכור לי היטב מתוכנן שביקרתי באותו אתר, או שלפחות שאלתי בגוגל ביטוי חיפוש שתוכן המודעה משיב לביטוי חיפוש ששאלתי. אבל אני גם נתקל במודעות Remarketing שמהן ברור לי לחלוטין שהן זיהו אותי (לפחות כדובר עברית שמבקר בדף באנגלית, צרפתית או שפות אחרות), וגם שלא שאלתי אי-פעם בגוגל, ואין לי כל עניין במה שמוצע לי במודעה. במילים אחרות, מי שמשלם על פרסום אותה מודעה, פונה לשוק שאיננו ממוקד כלל, וסיכויי הצלחתו אפסיים.