ההערה שלך ראויה להסבר מפורט, שכבר כתבתי אותו פה המון פעמים. בתחום ה-SEO הטכני (טכנאות האתרים) אכן יש לידע המקצועי מבנה מסודר, וידיעת הבסיס הכרחית כדי להבין איך לבצע פעולות יותר מורכבות על האתר. בהיותו ידע טכני גלוי הידע מתרחב עם לימוד יותר ויותר פרטים, ואם יש משהו שאתה לא יודע או לא זוכר, אתה תמיד יכול לפנות למומחה והוא יענה לך ברצון.
לעומת זאת "קידום אתרים" (נגד מתחרים ראויים בצמרת תוצאות החיפוש) זה לא משהו שאתה עושה לאתר כדי לשמח את גוגל, אלא משהו שאתה עושה לאתר כדי לגרום למשתמשי גוגל לרצות (!) להשתמש דווקא באתר שלך, על חשבון רצונם (!) להשתמש בתוצאות החיפוש המתחרות. מעצם ההגדרה הזו זה לא יכול להיות מקצוע טכני, ומאחר ומבקרי האתר שלך מתנהגים אחרת, ויש להם העדפות שונות, ממי ששאלו בגוגל ביטוי חיפוש אחר, אפילו קרוב מאד, לא יתכן ספר לימוד שמלמד משהו שנכון לכל מוצר או שרות, לכל שוק יעד, לכל אתר ולכל מגוון האוכלוסיות שבתוך שוק היעד.