1. את מניחה משום מה שגם בגוגל מודל 2015 בניית או השגת קישורים "איכותיים" הם הדרך שגוגל ממליץ עליה לקידום האתר על חשבון המתחרים הראויים בתוצאות החיפוש, כמו שהוא המליץ עד לפני כ-3 שנים. קראי פה:
http://searchenginewatch.com/article/2276448/Google-Improve-Your-Sites-Rank-by-Building-High-Quality-Sites-Not-Links:
Previously, the article (
https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=en)
(:in Hebrew
https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw) had a line that read:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by increasing the number of high-quality sites that link to their pages.
We’'ve bolded the key part, which was changed on May 27th, 2013 to say:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by creating high-quality sites that users will want to use and share.
2. אם את זו שמכניסה קישורים באתרים אחרים (גם על ידי שכנוע בעל האתר בשיחת טלפון), הקישורים כבר לא יהיו איכותיים, ואת הופכת לספאמרית. למרות זאת, לקישורים איכותיים באמת יש בהחלט תועלת כי הם יביאו לך מבקרים נוספים לאתר. הדרך הנכונה היא "להרוויח" קישורים, משמע, לגרום לתוכן האתר שלך להיות כל כך מעניין, מקורי וייחודי שבעלי אתרים אחרים ירצו להמליץ למבקרים שלהם באמצעות קישור לבקר גם באתר שלך. יצא לדבר הזה שם גנאי של "מלכודת קישורים", אבל צריכים להתקיים חמישה תנאים כדי שיהיה בה תועלת:
א. לא ניתן (או מאד לא משתלם) להעתיק את מלכודת הקישורים שלך
ב. בעלי האתרים האחרים אכן ממליצים למבקרי האתרים שלהם לבקר גם באתר שלך
ג. מבקרי אותם אתרים אכן משתכנעים ומבקרים באתר שלך
ד. הם מאותתים לגוגל בדרכים שונות (שרק גוגל יודע לזהות ולמדוד) שההמלצה לבקר באתר שלך לא איכזבה אותם
ה. היקף הביקורים מהקישורים הנכנסים לאתר שלך איננו זניח