יש הרבה ראיות לכך שמרחק הביטוי מתחילת ה-Title משפיע על הרלוונטיות. כלומר, בדוגמא שלך אתה צודק - אם שם החברה יופיע אחרי הביטוי ולא לפניו, באופן תיאורטי יש לך סיכוי להיות מדורג טוב יותר.
SEO Copywriter טוב צריך להיות מסוגל, בין השאר, לדעת לכתוב כותרות טובות שבהן הביטוי מופיע בהתחלה.
מצד שני, כמו בכל דבר אחר (כמעט) שקשור ל-SEO, כדאי לגוון ולהימנע מיצירת דפוסים שגוגל יכול לזהות, להגדיר כ-over optimization ולהחיל עליהם פילטר. לכן, למשל, אם אתה מחזק דף עבור ביטוי מסוים ונעזר לשם כך בקישורים פנימיים מתוכן רלוונטי, שכותרות המאמרים / דפי התוכן יהיו טבעיות יותר. לדוגמא:
101 אטרקציות לאירועים • שם האתר
אטרקציות לאירועים: איפה מוצאים אותן? • שם האתר
מה חדש בתחום האטרקציות לאירועים? • שם האתר
10 אטרקציות שיגרמו לכל אירוע להצליח • שם האתר
5 אטרקציות שמתאימות לאירוע משפחתי • שם האתר
מה זה בעצם אטרקציות לאירועים • שם האתר
וכו'