◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
680 צפיות

האם יש טעם לקדם אורגנית מוצר חדש כאשר יש מוצר קיים עם שם די דומה?

על ידי 390 צפיות
שאלה למקצועני הקבוצה:
אנחנו עומדים להוציא מוצר תוכנה חדש בשם "ALM Performance" .
בגיגול פשוט על הביטוי הנ"ל, מסתבר שיש מוצר מתחום אחר, בשם
"HP ALM Performance Center"
(כלומר ש-2 המלים של שם המוצר שלנו כלולות בתוכו - אבל המוצר לקהל שונה )
השאלה שלי נוגעת ל- SEO (ולא לפן המשפטי) - האם כדאי לנו לחפש שם אחר למוצר שלנו כדי שנוכל לקבל מיקומים טובים יותר בחיפוש האורגני?
תודה

נ.ב. קהל היעד למוצר בעיקר בחו"ל
נ.ב.ב בפן המשפטי - המלים האלה, ALM ו- Performance הן מלים גנריות לחלוטין והן לארגון כלשהו זכות עליהן.

3 Answers

קולות
+2
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
מבחינת SEO לא הייתי דואג, זה יכול לקחת זמן וידרוש תהליך אבל בטח שלא לשנות את שם המותג בגלל זה
ללא קשר לשאלה מבחינת מיתוג \ מיצוב הייתי כן שוקל לדאוג לשם ייחודי
ולשאלתך בצורה ישירה, כן יש טעם
קולות
+2
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
יש בהחלט טעם לקדם, בלי לחפש שם ייחודי. אבל זכור שקידום (נגד מתחרים ראויים בצמרת תוצאות החיפוש) בשנת 2016, זה כבר לא "פעולות הקידום" הפשוטות שמקדמי האתרים עשו עד לפני כמה שנים, וכמעט כולם ממשיכים לעשות. קרא את הנחיות האיכות העדכניות של הנהלת חברת גוגל לבעלי\מנהלי אתרים: http://www.askpavel.co.il/qa/19680.
על ידי 390 צפיות
תודה. המוצר שלנו ייחודי ונעשה בפיתוח שלנו, כך שהצעת הערך שלנו היא שונה וייחודית.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
לא היה לי ספק. כאשר התחלתי לעסוק בקידום אתרים, בשנת 1999, הסברתי לעובדים וללקוחות שקידום אתרים זה פרסום לכל דבר, אלא שבניגוד לערוצי הפרסום המסורתיים (טלוויזיה, רדיו, עתונות, שלטי חוצות וכו') פה דרוש כמעט 0% כישרון פרסומי וכמעט 100% ידע טכני. אבל מאז גוגל עשו תפנית של 180 מעלות, ובשנת 2016 דרוש כמעט 0% ידע טכני וכמעט 100% כישרון פרסומי.
קולות
+1
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
היי

יש יותר ממקום אחד בצמרת ובהחלט אפשר להתחרות במילה תואמת או במוצר...
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
יש גם יותר ממתחרה אחד על מקום טוב בצמרת - אפשר שעל ביטוי טכני מבוקש בגוגל העולמי באנגלית מתחרים זה בזה אלפי מקדמי אתרים.

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,127 משתמשים

...