היי
כאסטרטגיה כללית הייתי משקיע פחות מאמץ בביטוי כזה או אחר ומנסה לחשוב על הבאת גולשים ממספר ביטויים אחרים ופחות תחרותיים, על מנת לקבל אתר פעיל יותר.
לפי עניות דעתי ונכון לתקופתנו יש לראות בביטויים כאלה ואחרים מקום לקרב על אגו ופחות עבודה בתכלס, אתר איכותי בעל פוסטים מגוונים מייצר תנועת גולשים מעשרות מקורות שונים.
רוב האתרים שלי אינם מככבים במילות מפתחת רציניות אבל מייצרים המרות וכמות גולשים נאותה ביחס להיקף האתר, אני פשוט לא חושב במונחים של ביטויים ומשקיע זמן בהגדלת האתר ובנייתו ורואה את אחוזי החשיפה וההמרות גדלים.
כל נתון אחר אינו מעניין אותי במיוחד ולאומת קיום מלחמה על ביטוי מסוים אשר לדעתי אינו
תורם להמרות באופן ישיר ואינו מספק נחת עסקית.