תלוי באיזה אלגוריתם גוגל משתמש לדירוג תוצאות החיפוש לביטוי החיפוש שאותו אתר רוצה לקדם. אפשר שמאותו דף טקסט אתה מוציא שני קישורים לדפי הבית של שני אתרים שונים, וטקסט העוגן של הקישור שונה, כדי "לשרת" את הקידום לשני ביטויי המפתח המרכזיים השונים (נניח "דלתות כניסה מעץ" ו"דלתות כניסה מסורגי ברזל". ציון הרלוונטיות של דף בית אחד, לביטוי המפתח המרכזי שלו יורד עד כדי כך שהדף ה"מקודם" יעוף ממקומו הקרוב לצמרת, בעוד שציון הרלוונטיות של דף הבית השני ישתפר והוא עשוי לעלות למקום יותר טוב, כי על ביטוי המפתח המרכזי שלו מופעל אלגוריתם אחר, יותר מיושן.