בהמשך לתשובתו של עמנואל, לעניין האיתות לגוגל על שביעות רצון מהביקור, לא מספיק שהגולשים ילחצו עך הקישור כך שבמידה ונערך בצורה "מעניינת" באתר המקשר, הוא עדיין עושה את עבודתו. חשוב שהגולש יהיה שבע רצון מהביקור. גוגל בוודאי יכול לבדוק את זה לפי הרבה פרמטרים, אם זה זמני שהיה, ביקור בדפים אחרים ונוספים, ביצוע פעולה בדף או אחר - אין כאן ערכים מוחלטים. אם ברצונך לייצר שביעות רצון שכזו כדאי לך לחשוב על הסיבה שבעטיה הגולש עשוי ללחוץ על הקישור- מה הוא מצפה לקבל במעבר אליך ולספק לו את החוויה המיטבית. כך, ייתכן וקישורים ש"נשברו" לדפים שאינם קיימים יותר, עקב כך שהאתר הישן לא קיים יותר יצטרכו לקבל (בעזרץ) הפנייה קבועה לתוכן חדש שמספק ערך דומה.
ראה מאמר (קצת ישן) אך עדיין רלוונטי לטעמי שכתבתי בנושא הערך של קישורים וספציפית הזכרתי בו גם את שיטת בניית הקישורים מקישורים שבורים.
http://bit.ly/2dgHL4T