במידה והאתר זהה לחלוטין לאתר הישן, קידומו לא צפוי להיפגע, אך אין כאן כל הבטחה כי בקידום כמו בקידום ישנם פרמטרים רבים שאינם בהכרח בשליטתך. בכל מה שקשור לשינוי שבשליטתך, אל תשכח שזהות זה לא רק במראה, ישנם הרבה מרכיבים בקידום כמו למשל מהירות טעינה אשר במעבר מאתר PHP סטטי (למשל) לאתר וורדפרס מבוסס CMS (אתר דינאמי) עשוי אולי להפגע. בדוק את זה. האם מבנה הקוד זהה? יחס קוד לתוכן? בדוק גם.
לא הייתי חושש מביצוע המעבר שמקל מאוד את עבודת הקידום הטכני בהמשך. כמו כן, צדקת, לטעמי, שלא ביצעת גם שינוי עיצובי עם המעבר. שינויים הדרגתיים טובים משינויים רבים "יחד" כשל יותר לקשר שינוי להשפעה שלו.
מבחינת הכתובות, במידה וכל ההפניות של כל הדפים בוצעו כשורה ובאמצעות 301, בקפיצה אחת לדפי המטרה, הכל צפוי להיות בסדר ועדיין, כאשר גוגל "רואה" הפניות ישירות לראשונה, במשך תקופה קצרה, עשוי להיווצר כפילות "טכנית" של דפים בתוך האינדקס ולזמן קצר ירידת מיקומים עשויה לקרות. אם הכתובות הישנות הם כתובות "ידידותיות" ורק מסתיימות בPHP הייתי משאיר אותן כפי שהן בדיוק.
לגבי אורך הזמן של כפילויות זמניות שכאלו- תלוי בקצב הזחלן של גוגל באתרך עד כה. אפשר לבקש מגוגל להאיץ קצב זה (גם אם הבקשה לא מחייבת את גוגל) בזמן ביצוע ההפניות, דרך הגדרה בכלי גוגל למנהלי אתרים.
בדוק לעיתים תכופות את כלי גוגל למנהלי אתרים לאיתור בעיות אפשריות ומניעתם בטרם ישפיעו על הקידום.
במידה ואינך מיומן מספיק, האתר מקודם מאוד וחשוב לך לעשות את המקסימום, אולי כדאי לתת לאיש SEO מיומן לפקח על המעבר.
אתה נשמע לי, באופן אישי, כמו מישהו שמבין עניין ואולי לא מעט בקידום, ראה אולי גם שאלות אחרונות של אנשים ש"הסתבכו" מעט עם מעבר האתר כדי שלא תחזור על טעויות בסיסיות נפוצות (וישנן הרבה כאלו..)
בהצלחה!