א. לא ידוע לנו (קהילת מקדמי האתרים) האם קיים ציון רלוונטיות לביטוי חיפוש נתון גם לכל אחד מדפיו וגם לאתר בכללותו.
ב. אין לנו (קהילת מקדמי האתרים) גישה לציוני הרלוונטיות של כל אחד מדפי האתר לביטוי חיפוש נתון, או לציון הרלוונטיות של האתר בכללותו (אם קיים ציון כזה).
ג. מאחר וכך, לא ניתן לבצע ניסוי שיספק תשובה כמותית לשאלה ששאלת, ושנשאלת על ידנו מאז ראשית קיומם של מנועי החיפוש.
ד. מנהל השיווק הדיגיטלי נדרש לקבל החלטות גם, ובעיקר, על סמך מה שהוא יודע שהוא לא יודע, ולא יכול לדעת.