מילות מפתח בכתובת האתר עדיין נבחנות על ידי האלגוריתם ומשפיעות הן על החלטת המחפש (שמקבל תוצאה מובלטת במקרה והשאילתת חיפוש מופיעה בכתובת)
אבל השאלה לא ברורה, נדמה שבתחילת השאלה אתה מתייחס לדומיין שחד משמעית אמליץ שהיה ממותג ולא דחוס במילות מפתח, ובדוגמה אתה מתייחס לכתובת של הדף ולא הדומיין, שעבורה אני מעדיף מבנה כתובות באנגלית ולא בעברית בגלל שזה עדיין גורר בעיות טכניות וגוגל מבין נהדר גם אנגלית (יש לציין שזה נוגד המלצה שאחד העובדים של גוגל הציג הוא העדיף שהכתובות יחפפו לשפה של האתר)