אני משתמש ומת עליה יותר מגוגל אנליטיקס. כרגע יש לי את שניהן, ואני עשוי להשאיר את זה כך.
היתרונות מבחינתי:
1. זמן אמת כמו שאמרת.
2. פירוט ברמת גולש בודד, כל העמודים שהוא גלש, מאיפה הגיעה, מטרות שהוא מילה וכו'...
3. "מטרות/goals", אין הגבלת כמות בניגוד לגוגל שאפשר עד 5, בהתחלה חשבתי שזה חשוב עכשיו פחות.
4. קישורים חיצוניים והורדות למשל, מקבלים מעקב אוטומטי, ובגוגל אנליטיקס כדי לעקוב אחרי דברים כאלה אתה צריך לעשות שמיניות באוויר - המון עבודה וקידוד.
חסרונות:
1. חלק מהגולשים מישראל, הוא אומר שהם מארה"ב, יש איזה תוסף שם שמתקן, אבל לא סידרתי את זה באמת, אותי לך כל כך מטריד כרגע.
2. למטרות אין funnel, כלומר מספר שלבים למטרה, שזה חשוב לאתרי חנות ונחמד לעוד הרבה שימושים, יש תוסף כזה בעבודה לגרסאה הבאה אני חושב.