יש כמה פעולות נוספות שאפשר ליישם:
קודם כל מבחינת שירות ליצור קשר עם הלקוח \ מתלונן כדי לטפל בפניה לשביעות רצונו של המתלונן, ולוודא שיופיע בדף הביקורת
ברמה המשפטית הרבה פעמים פניה לאתר, או למנועי החיפוש פותרת את הבעיה
קמפיין ייח"צ דיגיטלי עבור הלקוח
בכללי חיזוק של פלטפורמות חברתיות ונכסים אינטרנטים של הלקוח כדי לשפר את הופעתם עבור ביטוי מותג
ביקורת חיובית או תזכור המותג באותו האתר שבו נכתבה הביקורת השלילית (כדי להחליף את התוצאת חיפוש מאותו האתר משלילית לחיובית)