◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
376 צפיות

תוכן לאתר חדש

על ידי 160 צפיות
שלום לכולם

לאחר אפיון אתר חדש החלטתי שאני יזמין תוכן מקצועי ובשילוב קידומי ושיווקי.
השאלה מה נכון יותר להזמין עבור דף הבית והביטויים התחרותיים ביותר ?  קידומי עם מספר ביטויים מרכזיים ? מקצועי בתחום הראשי של האתר ? או שיווקי ?

באופן כללי חשבתי להזמין את רוב המאמרים שיהיו קידומיים כאשר חלקם יהיו כ1000 מילים/700 מילים/500 מילים/300 מילים וכל זה בהתאם לכמות החיפושים והתחרות.
אשמח לשמוע על עלויות ממוצעות עבור רכישת תוכן קידומי/שיווקי/מקצועי לפי כמות מילים או אחרת.

מקווה שתענו לי תשובות מלאות ומפורטות כי אני כבר עובד עצות

תודה רבה לכולם

2 Answers

קולות
0
על ידי <סגן משנה> 1.1k צפיות
הי,

למרות בקשתך לתשובות "מלאות ומפורטות" לצערי התשובה שלי לא מפורטת אך מכילה בתוכה את כל מה שאתה צריך לדעת בהקשר לשאלתך ותחסוך לך הרבה כאבי ראש בעתיד אם תפנים אותה ולא תנסה להתחכם:

התוכן בכל עמוד באינטרנט צריך לשרת את מטרת הגולשים שמיועדים להגיע לאותו עמוד על הצד הטוב ביותר. זאת המחשבה היחידה שצריכה להיות לך בראש ושתגרום לך להצליח להשיג את המטרות אם תעבוד על פיה.

אני מעדיף שלא להמליץ על שירותי קופירייטינג מסיבות אישיות, אתה יכול לעשות מחקר קצר בגוגל ולאתר חברה מתאימה אחרי שתגבש את הצרכים המדויקים שלך.

בהצלחה
על ידי
תודה על תגובתך
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אם באפיון לא הוצג גם אפיון מפורט של דף הבית אז מלתחילה הוא לוקח בחסר.
בדרך כלל בדף הבית תמצא מסר שיווקי מרכזי,  פריסה והסבר נוח של הפתרון \ מוצר (בהתאם לאופי האתר) ואגרגציה ראשונית של כלל התוכן באתר
על ידי
תודה על התשובה

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 16/06/17 על ידי אביגל 130 צפיות
3 תשובות
קולות
+1
4 תשובות
קולות
+1
...