אינני רואה שום יתרון בתשלום שאיננו מותנה בביצוע התשלום רק לאחר השגת התוצאות הדרושות. חשוב על כך: אם אתה מתחרה על השגת אחד מחמשת המקומות הראשונים בגוגל, לביטוי החיפוש ששוק היעד שלך מרבה לשאול, בעוד 295 אתרים מקודמים, מה ההסתברות שחברת הדיגיטל תצליח, אם היא לא מוכשרת יותר מהמתחרים שלה? אל תתרשם מהצלחות בעבר כי אתה זקוק להצלחות בעתיד וגוגל משנים כל הזמן את מערכת הדירוג שלהם.
נקודה נוספת: דרוש גם אופטימיזציה לחידוש האחרון של גוגל ושמו RankBrain.