1. גוגל מעדכנים לאת יותר ויותר את הpagerank הגלוי המוכר.
2. לגוגל יש מדד פנימי חדש שלא נראה והמדד הזה שאתה רואה מאבד ערך...
3. יש המון אתרים עם PR גבוהה שיש להם המון עמודים עם PR0.
4. השאלה העיקרית היא כמה קישורים פנימיים יש לך בעמוד הראשי? יכל להיות שזה מתחלק כל כך דק שזה לא נותן הרבה.
5. אם היה לך רק מספר בודד של קישורים בעמוד הראשי ועדיין שאר העמודים הם בPR 0, הייתי אומר לך להפסיק לשבור את הראש על שטויות ולחזור לעבודה :P.
אבל ברצינות, יכל להיות שהם עשו איזה שינוי לPR בעקבות שינויי הTrust rank ואז יכל להיות שהאתר שלך באמת לא יכול להעביר פנימים PR או איזה בולשיט חדש.
אופיר פטרושקה.
בלוג: "יומו של משווק".