מקצועות השיווק הדיגיטלי אינם מקצועות של ידע מצטבר כי גוגל ופייסבוק משנים כל הזמן את התנאים, לפעמים באופן מהפכני, ולא מודיעים מה הייתה מהות השינוי ואיך לשנות את צורת העבודה כדי להתאים אותה לתנאים החדשים. משמעות הדבר היא שמה שלמדת הופך לפחות ופחות שימושי ושוב תצטרך ללמוד מקצוע חדש. מבחן בדוק לאיכות כל קורס הוא מספר השעות המוקדש לשינויי האלגוריתם האחרונים של גוגל (Hummingbird, RankBrain): אם זה פחות מ-15-20% מסך השעות, המורים לא יודעים את מהות השינויים בעצמם.