◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
769 צפיות

יש לי תוכן טוב, אבל די משעמם(זה B2B). איך מקדמים אותו, בישראל ?

על ידי 170 צפיות
יש לי תוכן טוב, שעבד יפה בתחום בארה"ב . הוא בתחום הB2B. כתוב די מעניין יחסית, יש אינפוגרפיקה וכו. בנקודת ההחלטה הוא יכול לעזור לקבל החלטה ומחיל מידע רלבנטי לעתיד . אבל זה B2B לעסקים קטנים, בסופו של דבר, משעמם! ולא יודע אם יש סיבה לשתף.

כיצד מפיצים תוכן כזה , בהנחה שאין לך מקור טרפיק קיים? כי הרי בישראל אין בלוגים וכו , ואין ממש עיתונים.מדורים  לעסקים קטנים.

וכיצד אני מעריך את פוטנציאל השיתופים ? האם ע"י השוואה בבאז סומו לתוכן האמריקאי איך שהוא ?

 או שאני פשוט מחכה לגוגל ?

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
יש גם אפשרות ששוק היעד הספציפי של האתר מעדיף דווקא תוכן ענייני ומשעמם והוא נותן לכך ביטוי ברצון להמיר באתר שלך יותר ממה שהוא רוצה להמיר בתוצאות החיפוש המתחרות. אם אתה סבור אחרת אין מנוס מליצור תכנים חלופיים ולנסות אותם.
על ידי
תודה רבה.

 אז לפי תגובתך , גם ללא הפצה/שיווק של התוכן , יש מצב    שגוגל יראה המרות או engagement טובים, או פשוט "ירגיש" שיש פוטנציאל  ופשוט יקדם את התוכן ?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
"שיווק תוכן" זה מושג מיושן, חסר כל תוקף לאחר שינויי האלגוריתם Hummingbird ו-RankBrain מ-2013\2015. ומכל מקום, לא גוגל מקדם את האתר שלך - אתה מקדם את האתר שלך נגד מאמצי הקידום של המתחרים. אם גרמת לכך שלתוצאת החיפוש שלך יהיה ציון רלוונטיות גבוה משל ציוני כל תוצאות החיפוש המתחרות לביטוי חיפוש מסוים, הכרחת (!) את גוגל להציג אותה במקום הראשון לאותו ביטוי.
אם גוגל ימדוד (!) אצלך המרות או engagement טובים, אבל משתמשי גוגל שיצאו מתוצאת החיפוש שלך ויבקרו ב-10 תוצאות  חיפוש שבהן גוגל ימדוד המרות או engagement עוד יותר טובים, תוצג במקום 11.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אם אתה יוצר תוכן ומראש לא מוצא סיבה לשתף אותו אל תיצור אותו דאג לאפיין בצורה טובה יותר את אסטרטגית התוכן.
הפצה של התוכן יכולה להתקיים בפטפורמות חברתיות עם קהל יעד רלוונטי, ובכללי תוכן עם ערך יצור קהילה ומעורבות מסביבו (וגם בנישה משעממת אפשר ליצור מעורבות ולדרבן אינטרקציה עם הקוראים).
השוואה על בסיס באז סומו לא רלוונטית משום שהיא לא לוקחת בחשבות את העובדה שלכל מותג יש קהל שונה

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,127 משתמשים

...