◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.0k צפיות

אחוז המרה נמוך פרסום ממומן בפייסבוק שמביא להרשמה בדף נחיתה - מעט מידי נרשמים.

על ידי 120 צפיות
אני מפעיל קמפיין בפייסבוק שמפנה לדף הנחיתה. תשלום על קליקים.  דף הנחיתה מבקש להכניס מייל ושם, כדי לקבל קורס חינמי.
יש כמות יפה של קליקים בפייסבוק ולכן גם תשלום מכובד.
אבל יש כמות מאד קטנה של נרשמים בפועל.
מה יכולה להיות הסיבה ליחס המרה נמוך?
דף הנחיתה בכתובת: http://www.2bmom.co.il/fearpreg

1 Answer

קולות
+1
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
אם אחוז ההקלקה בפייסבוק גבוה, אך כמות ההמרות בפועל בדף הנחיתה נמוכה מאוד קרוב לוודאי שהמסר שמופיע במודעה וגורם לאנשים להתעניין לא מספיק ברור בדף עצמו.

לדעתי דף הנחיתה לא בנוי טוב.
* הכותרת לא מספיק ברורה - "הקורס לזיהוי ושחרור מה מעכב הריון תקין", לא ברור לי מה זה. הכותרת חייבת להציד בצורה ברורה את הנושא.
* פניה לקהל - צריכה להיות פניה ברורה יותר לקהל היעד.
* מבנה - אני חושב שיש קצת אי סדר בחלקים, כותרת סעיפים המציינים מה תקבלי בקורס וטופס הרשמה, הבעיה היא שללא החלקים הבאים קשה להשתכנע ולמלא את הטופס. לפני שגולשת תמלא טופס לקורס גם אם הוא חינמי היא תשמח לדעת מי מעביר אותו, מה ההסמכה של אותו אדם וכו'.

הייתי ממליץ לעשות סדר בעמוד, אולי לחשוב על סרטון קצר שיופיעו בעמוד ויפנה אל הקהל: "גם את מתקשה להיכנס להריון? הקורס שלי עשוי לסייע לך".
דבר אחרון, שווה לנסות A\B test של סדר שונה בעמוד, חשוב לתת לגולשות את כל המידע הנחוץ לפני הטופס ואז יהיה קל יותר להניע אותן לפעולה.

4,355 שאלות

7,385 תשובות

9,949 תגובות

2,111 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
+1
0 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 29/07/18 על ידי shimonbenzikri 140 צפיות
1 תשובה
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 22/06/14 על ידי creativel <סגן> 2.6k צפיות
1 תשובה
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 3/04/14 על ידי ec82 350 צפיות
...