אם אחוז ההקלקה בפייסבוק גבוה, אך כמות ההמרות בפועל בדף הנחיתה נמוכה מאוד קרוב לוודאי שהמסר שמופיע במודעה וגורם לאנשים להתעניין לא מספיק ברור בדף עצמו.
לדעתי דף הנחיתה לא בנוי טוב.
* הכותרת לא מספיק ברורה - "הקורס לזיהוי ושחרור מה מעכב הריון תקין", לא ברור לי מה זה. הכותרת חייבת להציד בצורה ברורה את הנושא.
* פניה לקהל - צריכה להיות פניה ברורה יותר לקהל היעד.
* מבנה - אני חושב שיש קצת אי סדר בחלקים, כותרת סעיפים המציינים מה תקבלי בקורס וטופס הרשמה, הבעיה היא שללא החלקים הבאים קשה להשתכנע ולמלא את הטופס. לפני שגולשת תמלא טופס לקורס גם אם הוא חינמי היא תשמח לדעת מי מעביר אותו, מה ההסמכה של אותו אדם וכו'.
הייתי ממליץ לעשות סדר בעמוד, אולי לחשוב על סרטון קצר שיופיעו בעמוד ויפנה אל הקהל: "גם את מתקשה להיכנס להריון? הקורס שלי עשוי לסייע לך".
דבר אחרון, שווה לנסות A\B test של סדר שונה בעמוד, חשוב לתת לגולשות את כל המידע הנחוץ לפני הטופס ואז יהיה קל יותר להניע אותן לפעולה.