א. ההבחנה בין הONSITE וה OFFSITE היא מיושנת. מזה שנים גוגל כבר לא מודד, מנתח ומשקלל בציון הרלוונטיות של הדף את מה שעשה מקדם האתרים, אלא את מה שעשו משתמשי גוגל לפני, בתוך ולאחר שעזבו את האתר. למקדמי האתרים אין דרך לדעת את כל מה עשו המבקרים לאחר שעזבו את האתר.
ב. גם בעבר, הבעיה המרכזית של מרבית החנויות הדיגיטליות היא ריבוי מוצרים שאינם ייחודיים לחנות. גוגל הפסיק לאנדקס דפים שיותר מדי דומים לדפים אחרים באתר או לדפי אותו מוצר בחנויות דיגיטליות מתחרות.