◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
487 צפיות

מה חשוב לעשות בניהול מוניטין של אדם או חברה?

על ידי 120 צפיות
שלום,
מה הדרך הכי בטוחה והמועדפת לדחיקת תוצאות שליליות? תודה

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
מניעה ותחזוקה קבועה ושוטפת של הנכסים הדיגיטלים, מענה מיידי לבעיות ותלונות שעולות.
ופניה משפטית בשאר המקרים
על ידי
תודה על התשובה.
השאלה יותר נוגעת לניהול מוניטין כשאין אינטראקציה עם לקוחות, אלא מוניטין של אדם בעולם העסקים שיש כתבה שלילית עליו באחד העיתונים.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
קודם כל לפי החוק יש חובה לאפשר לו להציג את תשובתו בדף, ולכן קודם כל עדיף להתייחס  לתוכן הכתבה ולדרוש שישנו אותה עם תשובה רשמית מאיש העסקים.
וגם פה ברוב המקרים מענה משפטי הרבה יותר יעיל ומיידי.

זה מה חשוב, לגבי כל הפחות חשוב ותאכלס תהליך העבודה שצריך לפתח כדי לדחוק את הכתבה משתנה ממקרה למקרה ומאוד אידוודואלית
על ידי
תודה.
במקרה הספציפי שאני עוסק בו יש כתבה ישנה עם אינפורמציה "לא ידידותית" ואותה אני מנסה לדחוק. הפתרון המשפטי הוא לא רלוונטי במקרה הזה. תודה על העצה.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
הדרך המסורתית, שבה פעלנו לפני כ-12 שנים, הייתה להעלות לעשרת תוצאות החיפוש הראשונות תוצאות חיפוש שמהוות את דף הבית של עשרה אתרים שמשבחים את המושמץ ודוחקות את תוצאת החיפוש המשמיצה למקומות 11 או הלאה, מחוץ לטווח הקריאה של כמעט כל מי ששאלו את ביטוי החיפוש. מסיבות שונות, שאותן אפרט אם זה יעניין אותך לדעת, השיטה הזו כבר לא עובדת. ממליץ לקדם לצמרת, מעל לתוצאת החיפוש המשמיצה, דף שמתמודד ישירות עם ההשמצה במונחים של עבודת יחסי ציבור.
על ידי
כן, אשמח לשמוע עוד פרטים. אני מנסה להעמיק בנושא (ולהיות חיוני למעסיק שלי על הדרך..) ואשמח לשמוע כל זווית חדשה לפעולה בתחום.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
הזווית החדשה היא עבודת יחסי ציבור במקרה של השמצה. אני משער שאם ההשמצה מוצדקת והציבור מאמין לה יש כיוון פעולה אחד, ואם לא יש כיוון פעולה אחר. מה אתה רוצה לשאול?

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,128 משתמשים

שאלות קשורות

...