הדרך המסורתית, שבה פעלנו לפני כ-12 שנים, הייתה להעלות לעשרת תוצאות החיפוש הראשונות תוצאות חיפוש שמהוות את דף הבית של עשרה אתרים שמשבחים את המושמץ ודוחקות את תוצאת החיפוש המשמיצה למקומות 11 או הלאה, מחוץ לטווח הקריאה של כמעט כל מי ששאלו את ביטוי החיפוש. מסיבות שונות, שאותן אפרט אם זה יעניין אותך לדעת, השיטה הזו כבר לא עובדת. ממליץ לקדם לצמרת, מעל לתוצאת החיפוש המשמיצה, דף שמתמודד ישירות עם ההשמצה במונחים של עבודת יחסי ציבור.