אם מדובר על אתר בחו"ל, אתה יכול להוסיף את המוצרים ל froggle.
לא חושב שזה עובד עדיין בארץ, אבל שווה לעקוב.
לגבי האתר עצמו, איפה שאין לינקים נורמאלים, גוגל לא ילך.
ובכלל אתרי מכירות מכילים המון עמודים והרבה פעמים לא הרבה תוכן.
ו/או תוכן משוכפל.
יש איזה סרטון של גוגל שהם מסבירים איך מקדמים אתר ושמים את אתר החנות שלהם כדוגמא, יש שם הרבה דברים רלוונטיים. (חפש, או דרך הבלוג שלי)
וגם ב seomoz שדיברו על שיטוח ארכיטקוטרת אתר יש הרבה נקודות בנושא.
בעיקר צריך להחליט איזה עמודים אתה רוצה שגוגל יראה, ולהיפתר מכפילויות שלפעמים קשה לשים לב אילהם במבט ראשון.
לגבי קישורים קרוס כמו מומלצים/מוצרים דומים/נקנו גם וכו' מאוד מומלץ.
על תסמוך על קישורי AJAX שיעשו את העבודה.
ולא על כמות של מעל 100 קישורים בעמוד.
צור קישורים רגילים אלטרנטיבים ל AJAX.
אופיר פטרושקה.
בלוג: "יומו של משווק".