כן, שימוש בתגי UTM.
תגים אלו נוספים ללינק שלך והמידע נשלח לגוגל אנליטיקס. בהנחה שהכל מקונפג באנליטיקס של אתר היעד כמו שצריך, תראה את כל המידע שבוצע דרך הקישור הזה.
על מנת ליצור קישור, תצטרך לחשוב על כמה פרמטרים:
- מדיום: מה אפיק הרכישה שדרכו אתה מפנה. לדוגמא: מדיה חברתית, ממומן וכן הלאה.
- מקור: מה מקור התנועה? במקרה הזה זה יכול להיות השם שלך.
יש עוד פרמטרים שניתן לשלוח, כמו סוג מודעה, קמפיין וכו'.
ללינק אתה מוסיף את הפרמטרים בצורה הבאה:
http://XXXX.com/destination?utm_source=[[the source]]&utm_medium=[[the_medium]]