◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+2
480 צפיות

איך ניתן לדעת האם גולש ביצע המרה באמצעות שיחת טלפון?

על ידי 300 צפיות
באתרים מסוימים כמו באתר שלי לדוגמא, המרה היא - האם הגולש התקשר לעסק שלי. זה מבחינתי המרה.
ברור לי שאני יכול לשאול כל לקוח שמתקשר איך הוא הגיע אלי, לנהל רישום ולדעת מה אחוז הגולשים שהתקשר אלי וכו'.
חשבתי על:
1. האם יש שירות שמחליף את מספר הטלפון של העסק שלי כך שהוא מפנה למספר שלי ורושם את זה בצד?
2. האם פיתרון כמו - הצג מספר טלפון, ואז רישום של הקליק הוא פיתרון טוב?

פיתרונות נוספים?

תודה

2 Answers

קולות
0
על ידי <סרן> 6.0k צפיות
2 רעיון פחות טוב.
וברור שיש אתה פשוט מתקשר לבזק או להוט למחלקת העסקים הם מסדרים לך מספר
טלפון שאתה מפרסם באתר ונכנס לך ישירות למרכזייה שלך ולפי זה אתה יודע אם
הלקוח הגיע מהאתר או לא.
על ידי 300 צפיות
אבל אני צריך רישום אוטומטי של זה.
שיהיה DB שירשום מתי התקשרו ואז אולי אני אוכל איכשהו לחבר את זה לגלישה של הלקוח
על ידי <סרן> 6.0k צפיות
אני לא יודע לגבי שאר החברות אבל אני יודע שבזק נותנת לך את השירות הזה בוודאות עם כל מה שציינת +כמה פ'טצרים שבהחלט יכולים לעזור לך.

תרים להם טלפון תראה מה הם מציעים ואם בכלל המחיר משתלם כי אני לא בקיא בזה
קולות
0
על ידי <סרן> 5.5k צפיות
במקום להקשות על הגולש (עניין הקליק) או לנסות עוד פתרונות יצירתיים פשוט תעשה קו נפרד שהמספר שלו מופיע רק באתר.
ככה גם אם חבר של גולש התקשר למספר הזה זו עדיין המרה של האתר.
 עלות חודשית לקו נוסף שיש לו רק שיחות נכנסות היא לא גבוהה אם חשוב לך לדעת באמת כמה המרות היו.

חוץ מזה שאת שאלת "איך הגעת אלי" כדאי לך לעשות בכל אופן שאתה מסיים למכור\לתת שירות, תעשה סוג של סקר שביעות רצון בנוסף לדעתי זה יעזור לך וימקד את הפעולות השיווקיות שלך עד מאוד.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,092 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 6/03/12 על ידי אלכס 180 צפיות
3 תשובות
קולות
+2
1 תשובה
קולות
+2
2 תשובות
קולות
+2
שאלה נשאלה על ידי 19/10/11 על ידי oded050 <סגן משנה> 1.1k צפיות
...