שלום,
יש לי לקוח שאני מבצע לו קידום ממומן בחו"ל ובארץ
הלקוח מוכר רהיטים (ארונות פתיחה)
בארץ הקמפיין עובד ממש טוב ובחו"ל הקמפיין אפשר להגיד על הפנים:|
למשל לביטוי ארונות פתיחה יש 10% כניסות בארץ
לעומת זאת בחו"ל שיש שם 200,000 אלף חיפושים לביוטי "Opening cabinets", אחוז הכניסה עמוד על 0.5% וגם הרבה פעמים שאני מבצע חיפוש לביטוי (כמו בחו"ל) אני לא רואה את הקמפיין
יש למישהו מושג מה ההבדל?
ובגדול יש הבדל בין קידום ממומן בארץ לבין קידום ממומן בחו"ל?