◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+3
1.7k צפיות

איך בודקים תחרות של מילות מפתח מבחינת SEO?

על ידי 210 צפיות
נערך על ידי
אני מבולבל לגמרי מכל הסיפור הזה!
אשתמש בדוגמה אמיתית מהחיים ברשותכם:
אני מעוניין להתחיל בקידום של מכשיר בייתי המאפשר להוריד מצבי לחץ , דיכאון, קשב וריכוז ועוד. הוא עובד על גלים החשמלים של המוח (עד פה הקדמה קצרה).

חשבתי ללכת על קידום המילה "BrainWaves". כאשר אני בודק KEYWORDS TOOL אני מוצא שבחיפוש מדוייק [BrainWaves] יש 9900 חיפושים בחודש.
האתרים בדף הראשון לא ניראים כאלה פעילים ומושקעים, אבל יש להם וותק כמה לינקים חוזרים וניקוד אתר של 3+. ניראה שאם אני אבנה אתר עם כמה מאמרים SEO כשמילת המפתח שלהם BrainWaves אשלח פיליפיני שיעשה לי עבודת ה-Backlinks זה לא יעזור, ניראה שצריך משהו אחר.
איך אני עושה בדיקה אמיתית של מילת מפתח SEO שאחריה אני אדע מה עלי לבצע וכמה בשביל להגיע לדף הראשון

4 Answers

קולות
+3
על ידי <רב סרן> 10.5k צפיות
 
Best answer
ל - SEOMoz יש כלי לא רע: http://www.seomoz.org/keyword-difficulty/
הוא למנויים בלבד, אבל נדמה לי שהם נותנים איזה Free trial. הוא לא יענה על השאלה "כמה לינקים אני צריך ומאיפה בשביל לעקוף את המתחרה הראשון בביטוי", אבל הוא נותן ניתוח נחמד של התוצאות וציון תחרות, שמאפשר לך להשוות בין מספר ביטויים ולקבל אינדיקציה בנוגע לתחרותיות היחסית של כל אחד מהם. כך לדוגמא, אם כבר קידמת ביטוי כלשהו ואתה מכיר את רמת התחרותיות בו, תוכל להשוות את הביטויים שאתה בוחן אליו.

בשונה מ - henfe, אני לא חסידה גדולה של All in title, מהסיבה הפשוטה שיש זירות חיפוש מאוד נישתיות, עם יחסית מעט אזכורים ברשת, אבל כל אחד מהאתרים שממוקמים בעמוד הראשון נלחם על המיקום שלו בשיניים.

בגדול, מה שכתבת - זו הדרך. גם אני הייתי פשוט בודקת אילו "חוזקות" מאפיינות את המתחרים המרכזיים ומנסה להעריך כמה השקעה תידרש ממני בכדי לעקוף אותם.

מעבר לתמונת המצב הנוכחית, תוכל לבדוק על ספקטרום של זמן, כמה אינטנסיבית פעילות בניית הלינקים של המתחרים שלך באמצעות Majestic SEO. לאחר הרשמה, תוכל לבצע השוואה בין 5 אתרים ולבדוק כמה לינקים חדשים הם מוסיפים מידי חודש וממתי הם פעילים. ממליצה להסתכל על unique referring domains ולא סך העמודים המקשרים, כי קישור Footer בודד עלול להטעות.

בהצלחה.
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לצערי מדדתה את מילת המפתח נכון יש כמה דברים שיקלו עליך בכדי לראות בידיוק כמה דפים מתאימים למילה הזו ומתואמים היטב והיא עם הוספת פרמטר intitle וסימן ה ~ בכדי לראות בכמה דפים בדיוק מתאימים למילה הזו לדוגמה בשביל המילה BrainWaves אתה מריץ בדיקה כזו:
~"BrainWaves" intitle:"BrainWaves"
אתה רואה שיש 92 אלף דפים מתחרים[שזה יחסית הרבה] אתה נכנס לתוצאות הראשונות ובודק כמה קישורים נכנסים יש להם ועד כמה האתר פעיל ועם תוכל להתחרות בו.
במקרה שאתה רואה שתצטרך הרבה עבודה אתה פשוט יכול לוותר ולחפש עוד מילות מפתח שתוכל להשתמש בהם.
בהצלחה
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
מאז כתיבת התשובה דעתי השתנתה, ואינני סבור שהתשובה הזו היא תשובה שאוכל לגבות כיום.
קולות
+2
על ידי <סגן> 3.1k צפיות
התשובה שלי אליך היא קצת שונה מאחר והיא דורשת השקעה כספית קטנה וידע בבניית קמפיין   PPC(תשלום לפי הקלקה). זאת הדרך הטובה והנכונה ביותר עבורך להגיע לכל אותם המילים, אותם תרצה לקדם על ידי כך שתוכל להעלותם, במסגרת קמפיין שאתה יוצר בגוגל אדוורדס, ולקבל עליהם פידבק מיידי.
רק כך תינתן לך תשובה אמיתית ומדוייקת לגבי מילות הקידום שזכו לקבל הכי הרבה אימפרשנס והקלקות ותוכל לבחור את המילה המתאימה ביותר עבורך לצורך המשך הקידום האורגני.
מעבר לכך, יש באפשרותך לגלות אילו מילים נוספות רלוונטיות כנגזרת של הקלקות על המילים אותם העלת שלא חשבת עליהן קודם לכן ומהן מגיעה תנועה מוקלקת גם כן.
בהצלחה!
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
א. יש להניח ששוק היעד של המכשיר לא שואל בגוגל Brain Waves אלא ביטויי חיפוש כגון מצבי לחץ, דיכאון, בעיות קשב וריכוז וכו' - משמע ביטויים הרבה יותר תחרותיים.

ב. בדרכים הרגילות, כולל הכלים שהומלצו לך כאן על ידי עמיתיי המשיבים האחרים, לא תדע כמה עבודה עלייך לבצע כדי להגיע למיקומים שיוצרים מכירות. תיאלץ לעבוד עד שתגיע למיקומים האלה, מבלי שתדע מראש כמה.

ג. כלים אמינים שכן מאפשרים למדוד את רמת התחרותיות ביחס לתקציב נתון הם חסויים ולא נמכרים לציבור הרחב, כי הם מהווים יתרון תחרותי מכריע לבעליהם.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

4 תשובות
קולות
+2
1 תשובה
קולות
–2
שאלה נשאלה על ידי 31/01/12 על ידי saar 140 צפיות
1 תשובה
קולות
+1
2 תשובות
קולות
0
...