יש לזכור שעדכון ב toolbar מתקיים אחת לכמה חודשים, יכול להיות שעשית מספיק את הדרוג.
1. PR תלוי ברובו בקישורים, יכול להיות שעשית עבודת קישורים טובה, קישרת מאתרים לגיטימיים או בעיקר קישורים חברתיים ?
2. דומיין, קנית דומיין חדש או וותיק ? יש כאלו עם PR וקישורים ישנים, מקדמים רבים מקימים אתרי זבל של תוכן נחות ו PR גבוה (מדומיין שרכשו) ומנסים לפתות מקדמים מתחילים להחליף קישורים.
זה קרה לי בעבר, קידמתי אתרים חדשים מאפס, עבודת הקישורים הביא PR גבוה ותוצאות קידום בגוגל.