בארץ אי אפשר למקד קמפיין PPC לפי עיר. 90% מהמדינה רשום "פתח תקווה" אם אני לא טועה, בגלל שזה אחד מ2 צמתי האינטרנט שלנו ואין זיהוי מדוייק יותר ברוב המקרים. (ראיתי מקרים שכן למרות שלא הבנתי מה מיוחד שם, אולי חברות ספציפיות...)
לגבי פייסבוק, שם אפשר אבל זה יצמצם לקבוצה מאוד קטנה שאכן סימנה את העיר וזה עדכני וכו'. אם אתה לא זקוק לכמות קהל גדולה אז סבבה.
לגבי SEO או PPC על הביטוי + עיר - זה עובד, שוב נפחים קטנים, תלוי נישה. למשל זה סביר שאנשים יחפשו "פיצריה רמת גן". אבל פחות "מנתח רמת גן".
ברכישות לידים בדרך כלל אין בעיה לסנן לך אוכלוסיה לפי עיר...
יומו של משווק - קורס חינם "מרעיון לרווח ראשון" (לחץ על השם שלי באנגלית לקישור)