לירן, אין דבר כזה Keyword Density מומלץ. בדוק את התוצאות הראשונות עבור כל מילת מפתח ותראה שהמספרים עולים ויורדים בחוסר עקביות.
ההמלצה הכללית של ראנד פישקין בנושא שימוש בביטוי במסגרת אופטימיזציית דף, היא להשתמש בו בשלמותו בתחילת הטקסט (ואולי גם בסופו) ובחלקים ממנו בתוכו. לדוגמא, אם אתה מקדם עבור "צפיפות מילים", להשתמש בביטוי הזה בתחילת הטקסט ובמילים "צפיפות" ו"מילים" בתוכו.
בכל אופן, אם תכתוב טקסט טבעי ומנוסח היטב בנושא מסוים (נניח: צפיפות מילים), די הגיוני שתשתמש בביטוי שלך בכותרת - אם היא אינפורמטיבית ובהירה - ודי הגיוני שתשתמש בו שוב, ותדבר קצת על הנושאים שמרכיבים אותו (כמו מילים או צפיפות).
תזכור שמטרת האלגוריתמים הסמנטיים של גוגל היא לזהות טקסטים איכותיים שרלוונטיים לנושא, ולכן האופטימיזציה הכי טובה שאתה יכול לעשות היא לכתוב טוב ולשמור על רלוונטיות.