האנליטיקס מראה לי 51 המרות החודש שהגיעו דרך ה-cpc והאדוורדס מראה 36. זה פער של 15 המרות. למה זה קורה?
הבנתי שאדוורדס, כאשר אתה לוחץ על מודעה, הוא שותל לך coockie, וכאשר אתה מגיע לדף בו יש קוד מעקב המרות, נוצרת נשיקה בין הקוקי, לקוד מעקב המרות וכך האדוורדס רושם לך המרה. אפילו יכול להיות הבדל של כמה ימים בין הלחיצה על המודעה ועד שהגעת לדף התודה.
עם זאת, אנאליטיקס פשוט רושם כל מי שהגיע לדף התודה.
מי שיוכל לעזור לי אשמח מאוד, אני בדיוק עובד עכשיו על הדו"ח ואני צריך להסביר את זה ללקוח.
תודה.